- Իսրայելում ավտոբուսի շրջվելու հետեւանքով 50 երեխա է տուժել
- Ադրբեջանը շարունակելու է իր որդեգրած քաղաքականությունը՝ ոչնչացնել և վերացնել Արցախում հայկական ինքնությունը․ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին
- «Մի հատ քֆուր իմ բերնից դուրս չի գա». Վարդան Ղուկասյանը Մարությանին ու Թևանյանին օնլայն հանդիպման առաջարկ արեց
- «Այսօր Հայաստանի Հանրապետությունը ոգեկոչում է 2020թ․ 44-օրյա պատերազմում և դրան հաջորդող շրջանում զոհված մեր բոլոր հայրենակիցների հիշատակը»․ ՀՀ ԱԳՆ
- Շոշի, Խաչմաչի, Չարեքտարի, Ճանկաթաղի տարածքներից 11 աճյուններ են հայտնաբերվել ու տեղափոխվել Ստեփանակերտ
- «Մայր Հայաստանը» պատրաստ է իր քվեն տալ Հայկ Մարությանին. դաշինքի հայտարարությունը
- Ռուս խաղաղապահ զորախմբի ուղղաթիռները պայթյունի հետևանքով վիրավորված 142 բնակիչների տեղափոխել են Սիսիան. ՌԴ ՊՆ
- Փաշինյան-Մակրոն հեռախոսազրույց է տեղի ունեցել․ քննարկել են Արցախում ստեղծված հումանիտար իրավիճակը
- Ստեփանակերտում պայթյունի վայրից անձնական իրեր են հայտնաբերվել․ Ճանաչողները դիմեն ԱԻՊԾ օպերատիվ շտաբ․ Լուսանկարներ
- Ժամը 19:00-ի դրությամբ Արցախից օդային ճանապարհով Հայաստան է տեղափոխվել 112 պացիենտ․ Առողջապահության նախարարություն
Ուսուցումը դարձնել կենսակերպ. ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի ելույթը՝ Կազանում
19:00 9 Հունիս 2023ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի ելույթը ՌԴ Կազան քաղաքում տեղի ունեցած «Ձևավորելով ապագան» խորագիրը կրող կրթության միջազգային ֆորումի ժամանակ
Միջազգային ֆորումի հարգելի՛ մասնակիցներ,
Հարգելի՛ գործընկերներ,
Թույլ տվեք ողջունել կրթության նախարարների միջազգային ֆորումի կազմակերպիչներին և բոլոր մասնակիցներին ու մաղթել արդյունավետ աշխատանք և հետաքրքիր քննարկումներ։
Ժամանակակից սոցիալական իրադարձություններն ավելի են բարձրացնում կրթության խնդրի առաջնային նշանակությունը ողջ աշխարհում։ Կրթությունը հաճախ դիտարկվում է որպես աղքատության դեմ պայքարի հիմնական միջոցներից մեկը, ինչպես նաև սոցիալական բևեռացման խորացման, ժողովրդավարական զարգացման դեմ ուղղված սպառնալիքների, աղետների և ռիսկերի, նոր մարտահրավերների լուծում։
Սակայն նշված խնդիրների լուծման առումով կրթության արդյունավետությունը հաճախ կասկածի տակ է դրվում․ այս խնդիրն ավելի ակնառու դարձավ կրթության գլոբալ ճգնաժամի՝ կորոնավիրուսի համավարակի շրջանում։ Ավելի քան մեկուկես միլիարդ սովորողներին ուսումը շարունակելու հնարավորությունից զրկած նոր կորոնավիրուսային վարակի բռնկումն ավելի տեսանելի դարձրեց կրթական համակարգի խնդիրները՝ օրակարգ ներմուծելով կրթության հայեցակարգի վերափոխման անհրաժեշտությունը։
Անընդհատ փոփոխվող աշխարհում գիտելիքները և ստեղծագործ մտածելակերպը սոցիալական համերաշխության, մարդկային կապիտալի զարգացման, կայուն տնտեսական և մշակութային առաջընթացի բանալի են դարձել։ «ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրի» հիմքում այդ հայեցակարգն է դրված, որը նախատեսում է Հայաստանի տնտեսության և հասարակական կյանքի շարունակական, առաջանցիկ զարգացում՝ փոխկապակցված միջոցառումների իրականացման միջոցով, որոնք ուղղված են մարդկային կապիտալի զարգացման զգալի ներդրումներին։
Ժամանակակից զարգացած և զարգացող երկրներում արդեն կարծիք է հաստատվել, որ ամենաշահավետ ներդրումը ուսուցումն է և կառավարման կադրերի մասնագիտական պատրաստումը․ չէ՞ որ միայն այդ խնդիրը լուծելով՝ կարելի է բարձրացնել տնտեսական ձեռքբերումների մակարդակը, հաղթահարել աղքատությունն ու ճգնաժամերը։ Հարկ է նշել, որ կադրերի պատրաստման ոլորտում կարևոր դեր է հատկացվում հենց կրթական գործընթացին։
Հայաստանի կրթության զարգացման ռազմավարական ծրագիրն ուղղված է մարդկային ներուժի ընդլայնմանը և մարդկային կապիտալի ինքնիրացման զարգացմանը։ Տվյալ հայեցակարգը պահանջում է ֆորմալ կրթության համակարգի տարբեր մակարդակների, ինչպես նաև ոչ ֆորմալ լրացուցիչ և շարունակական կրթության նկատմամբ ամբողջական վերափոխված մոտեցում՝ շեշտը դնելով կրթական համակարգը մարդու համար ողջ կյանքի ընթացքում ուսումնական միջավայրի վերածելու հանգամանքի վրա։
Արդի աշխարհում ավելի հաճախ է քննարկվում կրթության իրավունքը։ Այդ պատճառով անհրաժեշտ է ուսուցումը դարձնել կենսակերպ, ինչը համապատասխանում է «Հայաստանի վերափոխման մինչև 2050 թվականի ռազմավարության» տեսլականին։ Արդյունավետ ուսումնառության միջավայրի որակյալ հասանելիությունը դառնում է անհատական կարողությունների զարգացման համար հիմնական հարթակ, ինչը, իր հերթին, ապահովում է ուսումնառության՝ որպես հասարակական բարիքի իրացման երաշխիքը։
Կրթության զարգացման ռազմավարական փաստաթղթի մշակման ընթացքում հաշվի են առնվել Հայաստանի Հանրապետության կողմից ստանձնած միջազգային պարտավորությունները, այդ թվում՝ Կայուն զարգացման 4-րդ նպատակը, որին հասնելու համար նախատեսված են հետևյալ ուղղությունները․
Ստեղծել համընդհանուր ներառական անհատակենտրոն կրթական միջավայր, որը ՀՀ ողջ տարածքում մարդկանց ընձեռելու է որակյալ և արդյունավետ կրթական ծառայություններ՝ մարդու կյանքի բոլոր փուլերում՝ հարմարեցված իր անհատական զարգացման և անձնական որակներին։
Բարձրացնել կրթության ներգործությունը և արդյունավետությունը, ինչը ապահովելու է ռեսուրսների (մարդկային ռեսուրսները ներառյալ) առավելագույն, օպտիմալ և արդյունքի միտված բաշխումը, բարձրացնելու համակարգի կազմակերպական, ֆինանսական և կառավարչական ներգործությունը։
Միջազգայնացնել և արտահանել կրթական ծառայությունները և արտադրանքը, որը պետք է նպաստի Հայաստանի կրթական համակարգի՝ միջազգային կրթական տարածքում ամբողջական ինտեգրմանը։
Պետք է ընդգծել յուրաքանչյուր փոլում որակյալ կրթական ծառայությունների համալրված և բազմազան կիրառման հասանելիության ապահովման անհրաժեշտությունը՝ կյանքի որակի զարգացման և զգալի բարձրացման նպատակով։ Այդ ուղղություններն ավելի նպատակահարմար են դարձնում թվային և այլ գործիքների ներդրումը՝ համակարգի ուսուցման արդյունավետ և ստեղծագործական վերափոխման համար՝ արդյունավետ կառավարման, համակարգի մասնակիցների միջև դերերի և պատասխանատվության բաշխման, ինչպես նաև կառավարման նոր որակի հաշվին։
Հասարակական և ժամանակակից կրթական միջավայրի ստեղծումը պահանջում է հետևյալ խնդիրների լուծումը՝
ուսումնական հաստատությունների և կրթական ծրագրերի համատարած հասանելիության ապահովում,
կրթական ենթակառուցվածքի ապահովում՝ նորարարական-տեխնոլոգիական հնարավորությունների կիրառմամբ,
կրթության կազմակերպման ոլորտում անհատակենտրոն մեխանիզմների կատարելագործում,
կոմպետենցիաների և ուսուցման արդյունքների հիման վրա կրթության կազմակերպում,
կրթության պետական ստանդարտների և հիմնական ուսումնական ծրագրերի կատարելագործում,
բարձրորակ և լավ պատրաստված, ժամանակակից մեթոդներ իմացող և կիրառող դասավանդող կադրերի ապահովում,
կրթական ռեսուրսների և ուսումնամեթոդական նյութերի որակական բարելավում,
ազգային և միջազգային չափանիշներին համապատասխան կրթության որակի գնահատման հուսալի և առարկայական համակարգի ներդնում՝ ուսումնական գործընթացի և կրթական միջավայրի գնահատումը ներառյալ։
Կրթության զարգացմանն ուղղված փոխկապակցված քայլերի շնորհիվ Հայաստանը կարող է արտահանել իր կրթական արտադրանքը նորարարական և կրթական ծառայությունների և արտադրանքի տեսքով։
Ցանկանում եմ հատուկ շեշտել կրթության և գիտության ոլորտներում միջազգային համագործակցության ընդլայնման և հաջողված փորձի կիրառման կարևորությունը։ Միջազգային համագործակցությունը և համատեղ նախագծերի իրականացումը ոչ միայն նպաստում են հստակ խնդիրների և դրանց լուծման ուղիների հայտնաբերմանը, այլև հստակ նախանշում են նոր հեռանկարները և կրթության որակի ապահովման հնարավորությունները։
Հարգելի՛ գործընկերներ,
Թույլ տվեք ևս մեկ անգամ շնորհակալություն հայտնել միջազգային ֆորումի կազմակերպիչներին՝ կրթության զարգացման հարցերը և համագործակցությունը որակական նոր մակարդակի հասցնելու նպատակով կառուցողական քննարկման հնարավորություն ընձեռելու համար։
Շնորհակալություն։
Լրահոս
- Իսրայելում ավտոբուսի շրջվելու հետեւանքով 50 երեխա է տուժել 23:56 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ադրբեջանը շարունակելու է իր որդեգրած քաղաքականությունը՝ ոչնչացնել և վերացնել Արցախում հայկական ինքնությունը․ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին 23:20 27 Սեպտեմբեր 2023
- «Մի հատ քֆուր իմ բերնից դուրս չի գա». Վարդան Ղուկասյանը Մարությանին ու Թևանյանին օնլայն հանդիպման առաջարկ արեց 23:01 27 Սեպտեմբեր 2023
- «Այսօր Հայաստանի Հանրապետությունը ոգեկոչում է 2020թ․ 44-օրյա պատերազմում և դրան հաջորդող շրջանում զոհված մեր բոլոր հայրենակիցների հիշատակը»․ ՀՀ ԱԳՆ 22:45 27 Սեպտեմբեր 2023
- Շոշի, Խաչմաչի, Չարեքտարի, Ճանկաթաղի տարածքներից 11 աճյուններ են հայտնաբերվել ու տեղափոխվել Ստեփանակերտ 22:34 27 Սեպտեմբեր 2023
- «Մայր Հայաստանը» պատրաստ է իր քվեն տալ Հայկ Մարությանին. դաշինքի հայտարարությունը 22:11 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ռուս խաղաղապահ զորախմբի ուղղաթիռները պայթյունի հետևանքով վիրավորված 142 բնակիչների տեղափոխել են Սիսիան. ՌԴ ՊՆ 21:51 27 Սեպտեմբեր 2023
- Փաշինյան-Մակրոն հեռախոսազրույց է տեղի ունեցել․ քննարկել են Արցախում ստեղծված հումանիտար իրավիճակը 21:33 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ստեփանակերտում պայթյունի վայրից անձնական իրեր են հայտնաբերվել․ Ճանաչողները դիմեն ԱԻՊԾ օպերատիվ շտաբ․ Լուսանկարներ 21:17 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ժամը 19:00-ի դրությամբ Արցախից օդային ճանապարհով Հայաստան է տեղափոխվել 112 պացիենտ․ Առողջապահության նախարարություն 21:00 27 Սեպտեմբեր 2023
- Նուբար Աֆեյանը կոչ է արել պաշտպանել Ռուբեն Վարդանյանի իրավունքները 20:45 27 Սեպտեմբեր 2023
- Տաթև Վիրաբյանի կալանքի որոշումը բողոքարկվել է․ Ի՞նչ է նշված դատարանի որոշման մեջ և ի՞նչ՝ բողոքում 20:32 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ժամը 18։00-ի դրությամբ Արցախից Հայաստան է ժամանել ավելի քան 50 հազար մարդ 20:18 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ռուբեն Վարդանյանին մաղթում եմ, որ րոպե առաջ վերադառնա Հայրենիք, իսկ անհայրենիք շներին և իրանց պես կեղծ հերոսներին, որ դատաստանի արժանանան 20:10 27 Սեպտեմբեր 2023
- Հատուկ սակագնային պլան ներառված ծառայություններից 6 ամիս օգտվելու հնարավորությամբ՝ Արցախից տեղահանված մեր հայրենակիցների համար 20:02 27 Սեպտեմբեր 2023
- Խստորեն դատապարտում ենք Հանրային հեռուստաընկերության գործելաոճը, պահանջում քայլեր ձեռնարկել՝ կանխելու պետության միջոցների հաշվին հանրությանը ապատեղեկացնելու քաղաքականությունը․ ՀԺՄ 19:53 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ռուբեն Վարդանյանին ազատ արձակելու համար ՄԻԵԴ դիմելը բավարար չէ. պահանջվում է քաղաքական ու իրավական քայլերի ամբողջություն․ Թաթոյան 19:41 27 Սեպտեմբեր 2023
- Հայաստանից բժշկական անձնակազմ չի եկել, շտապ օգնության մեքենաներ են եկել, որոնք տուժածների տարհանում են կատարել․ Ստեփանակերտի Հանրապետական հիվանդանոցի բժիշկ 19:30 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ադրբեջանցիներն անջատել են «Ղարաբաղ Տելեկոմ»-ի կապն Արցախում և հայտարարել, որ զանգեր հնարավոր է իրականացնել միայն ադրբեջանական օպերատորների միջոցով 19:17 27 Սեպտեմբեր 2023
- Ադրբեջանական ալիքները գրում են Վիտալի Բալասանյանի ձերբակալման մասին 19:12 27 Սեպտեմբեր 2023
Փոխկապակցված նորություններ
-
23:20 27 Սեպտեմբեր 2023 Ադրբեջանը շարունակելու է իր որդեգրած քաղաքականությունը՝ ոչնչացնել և վերացնել Արցախում հայկական ինքնությունը․ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին Ադրբեջանը շարունակելու է իր որդեգրած քաղաքականությունը՝ ոչնչացնել և վերացնել Արցախում հայկական ինքնությունը․ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին
-
23:01 27 Սեպտեմբեր 2023 «Մի հատ քֆուր իմ բերնից դուրս չի գա». Վարդան Ղուկասյանը Մարությանին ու Թևանյանին օնլայն հանդիպման առաջարկ արեց «Մի հատ քֆուր իմ բերնից դուրս չի գա». Վարդան Ղուկասյանը Մարությանին ու Թևանյանին օնլայն հանդիպման առաջարկ արեց
-
21:51 27 Սեպտեմբեր 2023 Ռուս խաղաղապահ զորախմբի ուղղաթիռները պայթյունի հետևանքով վիրավորված 142 բնակիչների տեղափոխել են Սիսիան. ՌԴ ՊՆ Ռուս խաղաղապահ զորախմբի ուղղաթիռները պայթյունի հետևանքով վիրավորված 142 բնակիչների տեղափոխել են Սիսիան. ՌԴ ՊՆ
Քաղաքականություն
-
22:11 27 Սեպտեմբեր 2023 «Մայր Հայաստանը» պատրաստ է իր քվեն տալ Հայկ Մարությանին. դաշինքի հայտարարությունը «Մայր Հայաստանը» պատրաստ է իր քվեն տալ Հայկ Մարությանին. դաշինքի հայտարարությունը
-
14:58 27 Սեպտեմբեր 2023 Ադրբեջանը հաստատել է Ռուբեն Վարդանյանի ձերբակալությունը Ադրբեջանը հաստատել է Ռուբեն Վարդանյանի ձերբակալությունը
-
12:38 27 Սեպտեմբեր 2023 Հույսս չեմ կորցնում, որ հայկական Արցախ ունենալո՛ւ ենք․ Թագուհի Թովմասյան Հույսս չեմ կորցնում, որ հայկական Արցախ ունենալո՛ւ ենք․ Թագուհի Թովմասյան